schoolregels

schoolregels

schoolregels

Op de vso Daaf Geluk tel je mee en je kunt jezelf zijn bij ons op school. Natuurlijk maken we afspraken met elkaar over hoe we met elkaar omgaan. Respect voor elkaar, voor de omgeving en voor onszelf vinden we belangrijk. Daarom hanteren we voor ieders veiligheid en welzijn een aantal waarden en normen waar we allemaal zelfstandig en verantwoordelijk mee omgaan. We mogen elkaar aanspreken op deze waarden en normen en dat maakt de Daaf Geluk tot een veilige school. 

Het leerlingenreglement

In het leerlingenreglement staan de waarden en normen die we op de Vestiging Gunning op de Daaf Geluk belangrijk vinden:

  • Respecteer jezelf en je omgeving.
  • Doe je best, dan kun je tevreden zijn.
  • Werk samen, dan bereik je meer.
  • Laat je helpen, dan wordt het makkelijker.
  • Help een ander, dan leer je meer.
  • Zorg goed voor jezelf, dan voel je je beter.
  • Kom op voor jezelf, dan voel je je prettiger.
  • Houd rekening met anderen, dan heb je het leuk met elkaar.
  • Denk na waarom je iets doet, dan begrijp je wat je doet.
  • Laat elkaar en elkaars spullen met rust, dan blijven jouw spullen ook heel.
  • Leer ook buiten de les, dan leer je voor later.
  • Gebruik je telefoon en je persoonlijke elektronica verstandig. Zo voorkom je misverstanden en afleiding.

Natuurlijk delen we het leerlingenreglement uit in de klas en bespreken we het ook. Download het leerlingenreglement onder het menu ‘downloads – protcollen’.

Daafnieuws

Nieuwsbrief 02-10-2020

Beste ouder(s), verzorger(s) en leerlingen, Kort na de vorige nieuwsbrief alweer een nieuwsbrief. In deze nieuwsbrief breng ik u op de hoogte van de komende activiteiten en vertel ik u waar wij mee bezig zijn met betrekking tot corona. De komende weken staan er veel...

Lees meer

Nieuwsbrief 28-09-2020

Beste ouder(s), verzorger(s) en leerlingen, Na de zomervakantie mochten wij alle leerlingen en medewerkers ontvangen, er kon weer les worden gegeven in de school. Medewerkers vinden het heel waardevol om de leerlingen weer te zien en wij merkten dat de leerlingen het...

Lees meer